30/9/11

Un concert per la Mercè!

M'agrada la Mercè. Vull dir que m'agraden les festes de la Mercè. La Festa Major de Barcelona, vaja. 
Es celebra des de l'any 1871, quan l'Ajuntament va decidir fer una sèrie d'actes festius per celebrar la Diada de la seva patrona, el 24 de setembre.
I tot i que es programen actes multitudinaris, com no pot ser d'una altra manera en una ciutat com Barcelona, m'agrada que les festes continuen tenint un cert esperit de poble. En el millor dels seus sentits, així que continuem celebrant el correfoc, les jornades castelleres, diverses cavalcades i un aplec de sardanes.
Al vespre, però, procuro estar atent als concerts que es programen per tota la ciutat, la majoria gratuïts. Perquè, encara que no conegui el grup o l'artista, qui es pots resisitir a un bon concert en un entorn com la Plaça del Rei? 
Tot això, és clar, si la simpàtica de Santa Eulàlia es comporta i no decideix posar-se a plorar perquè la Mercè li ha pres l'honor de ser la nostra patrona. Au va, Laia, que ja fa molt temps d'això! Va sent hora que ho superis! 



4 comentaris:

  1. q bonito final, Aitor... te vas superando! bss. eva

    ResponElimina
  2. Doncs hi ha d'altres blocs que es van omplir de reivindicacions a favor de la patrona Laia!! ;)

    ResponElimina
  3. Yáiza... ja m'has fet de portaveu, hehe. Amb tot el respecte cap a l'estimada Mercè... jo sóc un fervent seguidor de la Laia! M'encanta que plori esbojarradament per la Mercè...

    Veus Aitor, i a mi que les festes de la Mercè mai m'han acabat de convèncer... serà perquè sempre les he agafat després de recórrer mil-i-una festes majors de tots els pobles i pobles de les Terres de Ponent, i ja he arribat sempre sense forces!

    ResponElimina

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...