16/7/12

La Sala Montjuïc

La sala Montjuïc, cine a la fresca

Una de les característiques de les tradicions és que, per definició, es van assentant amb el temps. A Barcelona en tenim de molt antigues (com la de l’Ou com balla o la Fira de Santa Llúcia) però afortunadament també anem creant-ne de noves.
Per a mi, una de recent que té un espai reservat a la meva agenda és la del cinema a la fresca a l’estiu. No sé quant temps cal per fer que un hàbit es converteixi en tradició, però jo amb els anys que portem de sala Montjuïc ja en tinc prou. I és que no em direu que no és una tradició en tota regla que cal conservar. Això de pujar amb amics fins al castell de Montjuïc, instal·lar-se al fossar, sopar acompanyat d’un concert en petit format i deixar-se emportar per una pel·lícula no té preu!
Ah, sentir la necessitat de posar-se una jaqueta a la Barcelona xafogosa de l’estiu!
Una de las características de las tradiciones es que, por definición, se van asentando con el tiempo. En Barcelona tenemos algunas muy antiguas (como la del Ou com balla o la Fira de Santa Llúcia) pero afortunadamente también vamos creando otras nuevas.
Para mí, una tradición reciente que tiene un espacio reservado en mi agenda es la del cine a la fresca en verano. No sé cuánto tiempo se necesita para que un hábito se convierta en tradición, pero yo con los años que llevamos de sala Montjuïc ya tengo suficiente. Y es que no me diréis que no es una tradición en toda regla que hay que conservar. Eso de subir con amigos hasta el castillo de Montjuïc, instalarse en el foso, cenar acompañado de un concierto en pequeño formato y dejarse llevar por una película no tiene precio!
Ah, y sentir la necesidad de ponerse algo de abrigo en el bochorno del verano de Barcelona!

4 comentaris:

  1. I jo que no hi he anat mai! Veig que encara em queden coses per fer... com posar-me la rebequeta a les nits d'estiu a Barcelona!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs sí, hi has d'anar! I té una gespa ideal per a un porquet!

      Elimina

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...