Només cal caminar pel carrer per constatar que Barcelona és una de les ciutats europees amb més motocicletes. De fet, només Roma en té més. I veient com es posicionen als semàfors en vermell per sortir les primeres ja entenem que són les reines de l’asfalt.
És una de les coses que sovint crida la atenció a les persones que ens visiten, sobre tot si han de conduir per Barcelona, ja que no estan gens acostumats a haver de comptar amb les motos! I bé, tot i que nosaltres sí que hi estem acostumats, també és cert que de vegades es creen situacions “tenses” entre elles i altres vehicles.
Jo, que sóc vianant, ciclista, motorista i automobilista per Barcelona, i que també utilitzo el transport públic, crec que podem conviure tots si hi posem una mica de voluntat. Al cap i a la fi el problema no sorgeix del tipus de vehicle, sinó de qui i com el condueix, no?
Solamente hay que caminar por la calle para constatar que Barcelona es una de las ciudades europeas con más motocicletas. De hecho, sólo Roma tiene más. Y viendo cómo se posicionan en los semáforos en rojo para salir las primeras ya entendemos que son las reinas del asfalto.
Es una de las cosas que a menudo llama la atención a las personas que nos visitan, sobre todo si tienen que conducir por Barcelona, ya que no están acostumbradas a tener que contar con las motos! Y bien, aunque nosotros sí que estamos acostumbrados, también es cierto que a veces se crean situaciones “tensas” entre ellas y los otros vehículos.
Yo, que soy peatón, ciclista, motorista y automovilista por Barcelona, y que también utilizo el transporte público, creo que podemos convivir todos si ponemos un poco de buena voluntad. Al fin y al cabo, el problema no surge del tipo de vehículo, sino de quién y cómo lo conduce, no?
Interessant! No sabia pas que només estàvem superats per Roma en aquest tema!
ResponEliminaSí! Però a Roma són una miqueta més caòtiques!
ResponElimina